Na psychotesty pro řidiče je důležité mít s sebou několik dokumentů a věcí. Konkrétně budete potřebovat:
Občanský průkaz nebo jiný průkaz totožnosti: Doklad, který prokáže vaši totožnost.
Výpis z evidenční karty řidiče: Tento výpis získáte z dopravního odboru městského úřadu nebo magistrátu. Můžete ho také stáhnout elektronicky na Portálu dopravy. Výpis nesmí být starší než 30 dnů.
Posudek o zdravotní způsobilosti k řízení motorových vozidel: Tento posudek vám vystaví Yyváš praktický lékař. Nesmí být starší než 30 dnů. Lékaři často mají připravený formulář posudku, který můžete použít. Formulář můžete také stáhnout ze stránek Ministerstva dopravy.
Brýle nebo naslouchátko: Pokud potřebujete brýle na čtení nebo korekci zraku, nezapomeňte si je vzít. Stejně tak, pokud máte naslouchátko na korekci sluchu.
Svačinku nebo sladkost: Můžete si s sebou vzít malou svačinku nebo něco sladkého, jako například čokoládu nebo sladké pití. Toto může být užitečné pro rychlé doplnění energie a zlepšení psychické pohody během vyšetření.
Je důležité přesně zkontrolovat požadavky daného psychologického centra nebo odborníka, u kterého budete mít vyšetření, abyste měli všechny potřebné dokumenty a věci s sebou. Tyto informace píše každý psycholog v detailu svého profilu a také vám to sdělí po objednání termínu.
Dopravně psychologické vyšetření trvá zpravidla 2-3 hodiny v závislosti na individuálním tempu klienta a specifickém účelu vyšetření. Před většinou testů budete mít možnost si několik úloh z daného testu pro řidiče vyzkoušet ve formě zácviku, až poté jej absolvujete přímo.
ROZHOVOR S PSYCHOLOGEM - jedná se o první fázi vyšetření, kdy vám psycholog položí různé otázky, aby posoudil vaši osobnost.
PŘÍSTROJOVÁ ZKOUŠKA NA POČÍTAČI – umožňuje posoudit koncentraci pozornosti, rychlost a kvalitu reakcí, psychomotorickou koordinaci, procesy rozhodování, učení, pružnost, adaptaci.
VYŠETŘENÍ OSOBNOSTI KLIENTA – pomocí osobnostního dotazníku, případně projektivních testů, anamnestického rozhovoru.
VÝKONOVÉ TESTY – vyšetření zaměřené na různé kognitivní funkce, důležité při řízení motorového vozidla (např. paměť, intelektová kapacita, pozornost).
SHRNUTÍ VÝSLEDKŮ VYŠETŘENÍ S PSYCHOLOGEM - poslední fáze, kdy si s psychologem společně projedete výsledky a dojde k vyhodnocení. Jestliže z nějakého důvodu neuspějete, nemusíte se obávat. Od Mujpsychotest.cz máte další pokus zcela zdarma.
Pokud se vám nepodaří úspěšně absolvovat psychotest, neznamená to konec světa. Psycholog vám bude schopen vysvětlit, v jakých konkrétních oblastech jste neuspěli a co byste měli zlepšit. Často vám poskytne cenné rady a tipy, jak se lépe připravit. Většina psychologů vám také nabídne možnost absolvovat další pokusy.
Pokud jde o psychotesty pro řidičský průkaz, žádný žádný předpis nestanoví, kolikrát můžete test opakovat. Navíc, pokud se obrátíte na naši platformu, můžete si být jisti naší garancí. Jestliže vám test nevyjde, nabízíme vám možnost absolvovat další test zcela zdarma. Vaše spokojenost a úspěch jsou pro nás důležité, a proto vám chceme zajistit všechny prostředky k tomu, abyste obstáli v psychotestu a získali požadovaný řidičský průkaz.
1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen “Podmínky”) upravují vztah mezi firmou FIVO Technology s.r.o. se sídlem Branická 213/53, Braník, 147 00 Praha 4 , IČ: 05437636 zapsanou u Městského soudu v Praze, a zákazníkem, který využívá službu poskytovanou touto firmou.
Webové stránky – webové stránky provozované Poskytovatelem služeb na adrese: https://mujpsychotest.cz.
2.1. Předmětem služby je poskytování psychotestů pro řidiče, které jsou nezbytné pro získání nebo prodloužení řidičského oprávnění. Poskytovatel služeb poskytuje Uživatelům mimo jiné následující služby:
Pro Odborníky, kteří se zaregistrovali na portálu můjpsychotest poskytuje následující služby:
Podmínky poskytování Služeb pro Uživatele
Aby Uživatel mohl využívat Služby:
Každý, kdo používá internet, se může seznámit s informacemi a názory o Odbornících a Zařízeních a používat vyhledávač.
Každý si může zarezervovat schůzku nebo vyšetření u Odborníka, který takovou možnost zpřístupnil.
Pro sjednání návštěvy je nutné ověřit telefonní číslo a uvést všechny požadované údaje.
Rezervace návštěvy u Odborníka je možná pouze v případě, že Uživatel výslovně souhlasí se zpracováním osobních údajů.
Objednáním návštěvy u Odborníka uzavírá Uživatel s Odborníkem nebo Zařízením, které ho zaměstnává, závaznou smlouvu o poskytování služeb. Za plnění této smlouvy odpovídá výhradně Odborník.
Veškerá prezentace služeb umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
Webové rozhraní obsahuje informace o službách, a to včetně uvedení cen jednotlivých služeb. Tyto ceny služeb zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Ceny služeb jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Konečná cena služeb se však může lišit dle konkrétních požadavků kupujícího na individuální úpravu, kdy v takovém případě bude cena sdělena kupujícímu před uzavřením kupní smlouvy v souladu s tímto článkem obchodních podmínek. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
Informace o službách a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. V případě zjevné chyby bude kupující bez zbytečného odkladu informován prodávajícím o skutečné ceně služeb, kterou není povinen přijmout. V případě zjevné chyby nevzniká akceptací objednávky prodávajícím kupní smlouva.
Obrázky mají pouze ilustrativní charakter a nemusí zcela odpovídat skutečné podobě. Pro objednání služeb vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o: objednávaných službách (objednávané služby„vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu), způsobu úhrady kupní ceny služeb, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaných službách. Odeslání objednávky se považuje za takový úkon kupujícího, který nepochybným způsobem identifikuje objednávané služby, kupní cenu, osobu kupujícího, způsob úhrady kupní ceny, a je pro smluvní strany závazným návrhem kupní smlouvy. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři, seznámení se s těmito obchodními podmínkami na webové stránce a potvrzení kupujícího o tom, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil.
informace o nákladech spojených s dodáním služby(dále společně jen jako „objednávka“).
Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko potvrzující odeslání objednávky. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Kupující je povinen před odesláním objednávky potvrdit seznámení se a souhlas s těmito obchodními podmínkami. Bez tohoto souhlasu nebude možné objednávku odeslat. Odeslání objednávky se považuje za takový úkon kupujícího, který nepochybným způsobem identifikuje objednávané služby, kupní cenu, osobu kupujícího, způsob úhrady kupní ceny, a je pro smluvní strany závazným návrhem kupní smlouvy. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři, seznámení se s těmito obchodními podmínkami na webové stránce a potvrzení kupujícího o tom, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil.
Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském rozhraní či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“). Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství služby, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky). Návrh kupní smlouvy ve formě objednávky kupujícího má platnost deset kalendářních dnů.Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedené v objednávce kupujícího. V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající splnit, zašle kupujícímu na elektronickou adresu kupujícího pozměněnou nabídku s uvedením možných variant objednávky a vyžádá si stanovisko kupujícího, zejména pokud důvodu individuálních požadavků kupujícího dojde ke změně ceny uvedené na webovém rozhraní. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena až akceptací kupujícího prostřednictvím elektronické pošty. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
Zákazník bude mít možnost uhradit platbu za poskytnutou službu prostřednictvím platební brány GoPay nebo bankovním převodem.
Pokud se stane, že vám nebyla poskytnuta služba, za kterou jste již zaplatili, existuje postup pro vrácení peněz. Níže uvádíme kroky, které budeme následovat, abychom vám zajišťovali transparentní a spravedlivé řešení této situace:
4.1. Firma FIVO Technology s.r.o. si vyhrazuje právo odečíst svou provizi ze zaplacené částky zákazníka. Psycholog bere na vědomí, že za každou úspěšně poskytnutou psychologickou službu zprostředkovanou Firmou, bude firmě náležet provize. Psycholog bere na vědomí, že Firma si vyhrazuje právo odečíst tuto provizi přímo z Částky od zákazníka, než bude tato částka převedena na účet Psychologa.Provize Psychologovi bude vyplácena v pravidelných intervalech, obvykle jednou týdně, na základě součtu všech provizí v předchozím období.Psycholog bere na vědomí, že výše provize a způsob jejího vyplácení může být změněna Firmou po předchozí písemné notifikaci Psychologa s alespoň 30 denním předstihem.Firma bude pravidelně informovat Psychologa o všech provedených odečtech, včetně podrobností týkajících se jednotlivých transakcí.
4.2. Psycholog má právo žádat o výplatu ve svém uživatelském účtu v systému společnosti FIVO Technology s.r.o. Vyplacení probíhá na základě žádosti psychologa.Tato domluva je uzavřena na dobu neurčitou a může být ukončena kdykoliv jednou z obou stran písemným oznámením druhé straně. V případě ukončení smlouvy z jakéhokoliv důvodu zůstávají veškerá práva a povinnosti stran, která vznikla během platnosti této smlouvy, zachována.
Prodávající si vyhrazuje právo na změnu či zrušení termínu rezervace kupujícího z důvodu nemoci psychologa, nebo jiných neovlivnitelných okolností. Prodávající je povinen oznámit změnu nebo zrušení termínu kupujícímu nejpozději 1 hodinu před plánovaným termínem. V případě zrušení termínu ze strany prodávajícího, prodávající se zavazuje nabídnout náhradní termín nejpozději do 6 měsíců od původního termínu. Kupující nemá nárok na náhradu škody v podobě ztráty zisku, rezervace ubytování, nákladů na benzín apod., způsobené zrušením termínu ze strany prodávajícího z výše uvedených důvodů. Kupující má právo na vrácení celé částky zaplacené za rezervaci v případě, že prodávající nenabídne náhradní termín nebo se dohodnou na jiném řešení. Veškeré změny termínů rezervace musí být odsouhlaseny mezi prodávajícím a kupujícím písemně. Změna termínu ze strany kupujícího je možná pouze 48 hodin předem. V případě nedodržení lhůty, rezervovaný termín propadá bez nároku na vrácení platby.
Vzájemné spory mezi Prodávající a kupujícím řeší české obecné soudy. Uživatel, který je Spotřebitelem, má podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu v souvislosti s užíváním webových stránek a nákupem zboží na nich. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz. Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor nepodařilo s prodávajícím vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u Poskytovatele poprvé. Spotřebitel má právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/. Poskytovatel se zavazuje usilovat přednostně o mimosoudní řešení sporů s kupujícím, pokud jej kupující neodmítne. Po dobu trvání jednání o mimosoudním urovnání sporu neběží ani nezačnou běžet promlčecí a prekluzivní lhůty podle občanského zákoníku, dokud jedna ze stran sporu výslovně neodmítne v jednání pokračovat. Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).
Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies do jeho počítače. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.
Pokud jste si už u nás dělali rezervaci, můžete se přihlásit na svůj účet a nebo si vytvořit nový.